Dunke Design höjer shoppingupplevelsen för H&M Home

  • Post category:News

 

Dunke & H&M logotype

 

H&M Home öppnar ny pop-up butik i centrala Stockholm med en försäljningsyta på 370 kvadratmeter och blir H&M Sveriges största H&M Home-avdelning.
Dunke Design och möbler från District Eight är med och höjer shoppingupplevelsen.
”Vi är mycket glada över samarbetet med Dunke Design. Deras möbler och design passar perfekt in i konceptet för pop-up butiken och hjälper till att lyfta fram H&M Home:s produkter på ett inspirerande sätt.
Vi ser fram emot att slå upp portarna och erbjuda våra kunder en  shoppingupplevelse utöver det vanliga , säger Johanna Dahl, PR- och kommunikationschef H&M Sverige.”
H&M Home
Interiören i pop-up butiken kommer att spegla H&M Home-konceptet och presenteras på inspirationsytor som illustrerar en hemmiljö genom vardagsrum, sovrum, badrum och kök.
Besöker du H&M Home:s pop-up på Drottninggatan 50 välkomnas du av utvalda möbler ur District Eight’s kollektioner.
Det är fantastiskt roligt för oss på Dunke Design att  får vara med i denna stora satsning och framförallt att våra unika möbler från District Eight Design får upptäckas av fler. Vi passerade i dagarna ett år som företag och det är hedrande att nu bli utvald av H&M Sverige att få vara en del av deras satsning kring H&M Home.
Pop-up butiken på Drottninggatan 50 öppnar 1 September och kommer att ha följande öppettider:
  • Måndag – fredag 10-20
  • Lördag 10-19
  • Söndag 11-18
Hälsningar, Jörgen & Sara

 

Next PostRead more articles